7. jun. 2010

Blogaward


Jeg har fået en blogaward fra Stine og Sara :D Tak skal I ha' piger! Awarden går ud på at jeg skal fortælle 7 ting I ikke vidste om mig, og derefter give den videre til 7 andre. Jeg vil dog ikke give den videre, da jeg tror de fleste allerede har fået den :) Men de 7 ting får I her:

- Jeg er faktisk født i dobbelt A (Aalborg)
- Jeg har boet 1 år i Texas, USA, med min familie da jeg var 8 år gammel
- Jeg er en meget følsom person, og kan græde til små ting som serier og film :p
- Når jeg er vild med en sang hører jeg den nonstop (og jeg bliver ikke træt af den)
- Jeg har ikke ret mange sko, da det er svært at finde sko i min størrelse (35½)
- Jeg kan ikke fordrage Othello lagkage (og er heller ikke vild med lagkager generelt)
- Jeg har en meget underlig humor, og enormt meget selvironi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar