13. jun. 2010

En aktiv søndag

Photobucket

Jeg kommer til at sove godt i nat! Min veninde og jeg cyklede ud i dådyrparken (og med min ret dårlige kondi + blæst var det en hård tur!) og vandrede rundt derude i en times tid eller 1½.. Vi kom rigtig på afveje og det var godt vi havde gummistøvler på, for der var ret sumpet nogle steder :p Men vi fik rigtig hygget og aet nogle små dådyr. Så det har bare været en rigtig dejlig eftermiddag! Og det har været rart at få rørt sig. Vi har aftalt at vi skal til og cykle nogle flere ture sammen - især nu hvor vejret er til det!

Fortsat god søndag allesammen :)

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud :o)

    SvarSlet
  2. Når du skriver dådyrparken mener du så Dyrehaven? Eller er det et andet sted, hvor man også kan klappe søde bambi'er? :)

    SvarSlet
  3. Sabrina: Det var det bestemt også :D

    Marianne: Ja det kan godt være det hedder Dyrehaven :) Jeg troede bare det var i kbh. Men det er i hvert fald ude i Marselisborg skoven..

    SvarSlet