19. mar. 2012

Sund(ere) "fastfood"

Photobucket

I går havde jeg vildt meget lyst til kyllingenuggets, men da jeg gerne vil fortsætte med at tabe mig (og da jeg allerede havde spist lidt søndags-chokolade ;)) gik den ikke. I stedet lavede jeg hjemmelavede "nuggets" (jeg brugte bare små stykker kylling i stedet og gav dem lidt kortere tid i ovnen) og ovnbagt broccoli (nøjedes dog med broccoli, olie og lidt parmesan) .. Det kunne helt sikkert have været sundere med alm. stegt kylling og kogt broccoli, men nu var det jo meningen at det skulle stille mine cravings :) Og det gjorde det heldigvis!

Apropos vægt, så kig med i morgen for at få en lille status på det hele :)

3 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud!

    Glæder mig til at læse dit indlæg i morgen ((:

    /Maria Tuborg

    SvarSlet
  2. Mmmh, broccoli er altid lækkert :-)

    // stinebj.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Maria: Tak :D Det var det også! Og godt at høre at du glæder dig :) Det er godt nyt, kan jeg sige.

    Stine: Enig! Kogt, stegt, ovnbagt, pureret. Altid lækkert :)

    SvarSlet