5. mar. 2012

AarhusByNight

Photobucket
M.P. Bruunsgade med vores rådhus i baggrunden :)

I aftes var vi ude og gå en tur i kulden, og så snuppede jeg lige mit kamera med i farten. Det blev da til et par okay billeder, men jeg skal virkelig øve mig i at tage billeder i mørke. Jeg elsker Aarhus og alle byens lys, så det er ikke sidste gang jeg er ude efter mørkets frembrud og tage billeder :)

Photobucket
Frederiks Allé og lidt leg med længere lukketid :)

Og så var jeg jo ved frisøren i dag! Der er røget 10-15 cm og så har hun tyndet MEGET ud i det. Puha, det kræver tilvænning, men umiddelbart er jeg glad for det :) Jeg skal nok se om jeg ikke lige kan få fotografen til at snuppe et par billeder af det på onsdag ;)

2 kommentarer:

  1. Det er jo min gade;) Elsker simpelthen at rådhuset `lyser`i mørket, hvis jeg nogensinde flytter herfra igen, så må jeg ha et billede af det med...:)

    /Maja-Louise

    SvarSlet
  2. Det er bare så fint! Ved godt der er mange der siger at rådhuset er grimt, men jeg kan godt li det :)

    SvarSlet