20. mar. 2012

Status p.t på sundhedsfronten..

Photobucket

Som jeg lige nævnte i går ville jeg lige komme med en lille update på det hele i dag :) Status er den at jeg fortsætter den gode stil med 5-6 x træning om ugen (løb 3 gange og så zumba, pilates, cardio osv. de øvrige dage) og det går også helt fint med at spise sundt og holde mig til én bytur om måneden :)

Jeg har indtil videre tabt 6 kg, men når man træner så tit som jeg gør er det også vigtigt at man ikke kun fokuserer på tallet på vægten. Jeg har nemlig smidt en masse cm også (har desværre ikke målt mig, men kan se det tydeligt, især i taljen og på skuldrene) og kan mærke at mit tøj sidder løsere :) Desuden har jeg ikke haft spændingshovedpine siden jeg begyndte at træne så tit, og det døjede jeg ellers med 1-2 gange ugentligt. Energi har jeg også fået meget mere af, og så har mit humør og mit selvværd fået et kæmpe boost.

Så alt i alt kan man vist sige at det går meget godt ;) Og jeg vil selvfølgelig fortsætte sådan her. Så nu fik I lige en lille status til dem af jer der er interesserede :) På torsdag skal jeg til spinning for første gang i flere år, så det skal nok blive hårdt ;)

11 kommentarer:

  1. Forskellen er bestemt til at se på billederne, Milla! Hatten af for, at du træner så tit! :o)

    SvarSlet
  2. Dejligt med vægttabet!! Det er så godt gået. Og det kan sagtens ses på dig. Synes også dine lår virker mindre:-)

    SvarSlet
  3. Mange tak for det piger! :) Man kan jo stirre sig helt blind på billeder af sig selv ;)

    SvarSlet
  4. Super fin blog du har dig.. Og vildt flot med dit vægt tab!

    SvarSlet
  5. Mange tak for det Lena! :)

    SvarSlet
  6. Du ser helt vildt godt ud! Man kan godt se du træner meget, for du ser mere end 6 kilo lettere ud, og det er jo kun godt :-D
    Fortsat held og lykke med den sunde livsstil, beundrer virkelig dit gå-på-mod.
    Og nåh ja, når tøjet bliver for stort sender du det bare min vej, kan rigtig godt lide din stil :-P

    SvarSlet
  7. Tusind tak for de søde ord Sabrina :D De varmer! Jeg skal nok have dig i tankerne når tøjet skal skiftes ud ;)

    SvarSlet
  8. Har luret lidt på sidelinjen og vil bare sige hvor er det godt gået. :-)

    SvarSlet
  9. Jeg takker mange gange klaus :D Dejligt du følger med!

    SvarSlet
  10. Det er rigtig godt gået! Jeg vil også gerne i gang med at løbe og har lige købt sko og sports-BH - så mangler jeg bare motivationen, men den er svær at opdrive i Bruuns Galleri.

    SvarSlet
  11. Tak for det :D Ja motivationen skal også lige være der. Men mon ikke den kommer når vejret (forhåbentligt snart igen) bliver godt?

    SvarSlet