25. mar. 2012

Søndags snack

Photobucket

Først og fremmest, tak for de søde kommentarer til mit forrige indlæg! :) Det er så dejligt at I følger med og bakker mig op! Det giver altså lige lidt ekstra motivation.

Det har været en travl men dejlig weekend! Firma-fest fredag, tømmermænd og familie fødselsdag lørdag, veninde hygge lørdag aften, og i dag har stået på zumba og derefter afslapning i rådhus parken med nogle skønne skønne mennesker. Og så har jeg lavet humus som jeg p.t. sidder og nyder med gulerodsstænger til :D Mums!

Er der egentligt noget I savner her på bloggen? (altså ud over lidt flere indlæg ;) Ved godt jeg har slacket lidt på det sidste) .. men vil I gerne se lidt flere ønske-items, outfitbilleder, madbilleder eller? :) God søndag allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar