4. mar. 2012

Søndags outfit

Photobucket

Jeg udnyttede lige at der er lyst og at jeg har fået en nogenlunde fri væg til at skyde outfitbilleder op af :) Nok ikke det mest inspirerende outfit, men sort på sort er noget jeg er ret glad for. Det her er bare mit søndags-outfit, så normalt ville jeg have støvler på så man ikke kunne se mine sokker ;) Og jeg ved ikke lige hvad der sker for akward-pose på billede 2, men bær over med mig :D Jeg håber I alle har haft en god weekend? Her stod den på løb i går om dagen, og fjernsyns-hygge med en veninde om aftenen. I dag har jeg været til zumba og fået ryddet op og vasket tøj.

Som I kan se er jeg ved at blive noget langhåret. Det bliver der dog lavet om på i morgen :D

3 kommentarer:

  1. Hejsa! Er det leggins du har på? De ser dejligt mørke ud. Er det tyk kvalitet? Uld? Mvh. Helle

    SvarSlet
  2. du ser jo alt for hammer godt ud Milla! det der behøver bestemt ikke at være søndags tøj!

    -Åst

    SvarSlet
  3. Helle: Jeps det er leggings :) Det er h&m's de bedste ;) De er okay tyk kvalitet, men bomuld så vidt jeg husker.

    Taak søde Åst :D

    SvarSlet