1. dec. 2009

Jul i Århus.. og lidt køb

Jeg elsker julemåneden i århus! Der er så mange smukke lys. ALLE skal prøve at opleve strøgeti december måned. Der er en stjernehimmel hele vejen ned langs strøget, og i træerne er der lys og store istapper med blå lys der "løber ned" gennem istapperne. Ubeskriveligt smukt. Bruuns Galleri er også noget helt specielt. De gør altid enormt meget ud af juleudsmykningen. Det skal opleves!

Photobucket

Jeg fik købt et par hverdags bluser i dag, men ingen festkjole. Kunne ikke finde noget jeg kunne li. Den sorte kjole fra Vero Moda som jeg var hooked på, kunne jeg ikke finde. Desværre. Og det er lidt skidt, for jeg har faktisk kun torsdag til at finde en kjole.

I Vero Moda så jeg dog en smuk body med pallietter på (som jeg selvfølgelig er kommet til at slette billedet af... flot frøken). Der var fine skulderpuder i, men i M gled den af mine skuldre. Øv, for ellers var den kommet med hjem!

2 kommentarer:

  1. Årh hvor ser det fint ud! Jeg får helt hjemve nu. Håber du finder ud af noget m. kjole-situationen.
    x

    SvarSlet
  2. Ja det er bare så smukt :D
    Og tak for det - tror det ender med at jeg låner roomie'ens kjole. Har ikke rigtig tid til at købe én selv i dag :/
    Knus

    SvarSlet