22. dec. 2009

Blogleg

Jeg er blevet tagget af Trine i en blogleg, så here goes:

3 ting som jeg husker som var det igår:
- Da min morfar døde.
- Da min veninde og jeg byggede hule på hendes altan ;)
- Da jeg fik mit første kærestebrev

3 ting jeg ikke kan lide:
- Edderkopper
- Lugten af sved
- Sure mennesker

3 ting jeg godt kan lide:
- Pepsi max
- Mine dejlige venner og familie
- At putte

3 blogs jeg besøger dagligt:
- Acie's blog
- Pagik
- Trés chic clique

3 sange jeg hører for tiden:
- Rasmus Seeback - Den jeg er
- Drengene fra Angora - Jul i Angora
- Raveonettes - Suicide

3 TV-programmer jeg følger med i:
- Friends
- October Road
- Dagens mand
Når jeg husker de forskellige! Ser ikke vildt meget tv ;)

3 bloggere, jeg udfordrer:
- Jeanett
- Manja
- Balladen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar