7. aug. 2012

The wedding

Photobucket 

Så er jeg vist ved at være tilbage på overfladen efter weekendens fest ;) Dog ikke længe - for kl. 11 i dag smutter jeg en tur til KBH, og er først tilbage i aften. Skal til Pieces Event i dag, og jeg glæder mig! Har aldrig deltaget i sådan noget før :)

Brylluppet var SÅ smukt! Min mor og bonusfar blev viet i Rådhus Parken, fordi vejret var så skønt. Så solen skinnede og det var bare helt perfekt det hele! Festen efterfølgende var lige så skøn, og K og jeg var 2 meget trætte mennesker om søndagen ;)

Jeg lovede jo et billede af vores outfits, og som lovet får I dem her. Og ja, vi matcher ;) Og nej, det var faktisk ikke bevidst. Vi kan bare begge godt lide bordeaux rød åbenbart ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker lange kjoler, og den der er med på min IN liste!

    SvarSlet
  2. Jeg er også vild med lange kjoler, men det er bare alt for sjældent jeg går i det! :)

    SvarSlet