15. feb. 2012

USA køb: Bolig-nips

Photobucket

Jeg elsker jo boligtilbehør, og jeg fandt da også lidt sjovt til lejligheden. A og jeg var inde i en forretning med alt hvad hjertet kan begære af sortering og organisering. Kasser, mapper, flere kasser, hylder osv. osv. Vores organiserings-gen gik helt amok ;) Skøn forretning! Jeg fandt en bambus opslagstavle til mit køkken. Man kan både hænge magneter og skrive/viske ud derpå. Og da jeg havde købt en fin fin Boston magnet et par dage inden passede det jo perfekt ;) Jeg skal nok lige vise et bedre billede når den kommer op og hænge.

Photobucket

Og så lavede jeg faktisk også noget DIY bolig tilbehør derovre. A og jeg var nemlig inde i en forretning der hedder Made By Me, hvor man kan male på forskellige ting, og så brænder de dem i løbet af en uges tid. Jeg var så heldig at jeg nåede at få mine salt og peber bøsser med hjem. Jeg lavede noget harlequin lignende mønster og det blev faktisk ret fint :) Og så matcher farverne lidt med min nye magnet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar