13. feb. 2012

Back to reality!

Okay, måske en lidt overdrevet overskrift ;) Men nu er jeg altså hjemme igen fra en helt fantastisk ferie i det store USA. Jeg kom hjem i går kl. 10 om formiddagen, og da jeg ikke havde sovet på hele turen hjem var jeg altså godt træt. Så det blev til et par timers søvn inden jeg fik besøg, og i dag har jeg heldigvis en fridag så jeg kunne sove ud. Og få gjort rent. Og vasket tøj. Og handlet ind. Ja, hverdagen er i den grad i gang igen.

Photobucket

Nå, men I får altså mine køb i små bidder :) Først lidt tøj. Jeg fandt en lææækker stribet bluse fra et mærke der hedder Threads i Saks Fifth Avenue. Sat ned fra $90 til $60. Derudover fandt jeg endeligt et lækkert circle scarf i mørkeblåt - købt i American Apparel. Og så købte jeg Nike løbebukser og en neon pink Nike løbe bh ;) Synes den var lidt fed. Og nu hvor jeg løber fast er det vigtigt for mig at jeg har noget ordentligt tøj til det.

Jeg købte faktisk også 2 bluser udover ovenstående. I h&m. Den ene er bare sort og den anden er halvt sort og halvt råhvid - men der kommer nok et outfit med sidstnævnte i løbet af ugen, for den er allerede en favorit!

Boligting og dullegrej kommer i løbet af ugen! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar