19. jan. 2013

Lately...

 photo insta4_zpscf84be06.jpg
På det seneste har jeg: Trænet, lavet mad, trænet lidt mere, shoppet fint tøj og træningstøj, blevet forkælet af kæresten, samlet skab, drukket smoothies på café Stiften og været til 30 års fødselsdag.. Oooog trænet lidt mere. Faktisk så meget at jeg har måttet købe et knæbind og håbe at det kan afhjælpe de smerter jeg er begyndt at få i mir højre knæ.


Ja, der er stille for tiden herinde! Jeg har travlt ude i det virkelige liv ;) Jeg håber I alle har det godt! Det har jeg i høj grad :D Nyder at bo med kæresten, og træner min. 5 gange om ugen. Spiser lækker sund mad og nyder generelt bare livet. Det er slet ikke så tosset :)

7 kommentarer:

  1. Fine billeder, Milla - og dejligt med en opdatering på bloggen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Alice! :) Er glad for at I stadig læser med ;)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak søde :* Det er du altså også :D

      Slet
  3. Hej Tina :)
    Jo da! Det skal jeg nok lige få brygget sammen så det kommer her én af dagene.
    Knus

    SvarSlet
  4. Det ser super godt ud, og hvor er det spændende at bloggen nu tager en drejning der kommer til at omhandle en sund livsstil, det vil jeg glæde mig til :) Hvis andre er igang med det samme, så vil jeg bare lige sige at I kan spare mange penge ved at købe sportstøj, altså de rigtige gode mærker, som NIKE osv. på nettet i stedet for fysiske butikker. Ikke for at spamme, håber det er okay?

    http://gratis-fragt.dk/billige-sports-bher-til-kvinder-og-piger.html

    Men jeg glæder mig til at følge den "nye" blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej AnnaLisa :) Tak for linket. Hvis du ikke har set det så er denne blog "lukket" nu, da jeg har startet en ny slanke/livsstilsblog med en veninde. http://healthyhappyhives.blogspot.com :)

      Slet