27. dec. 2012

Ham der kæresten..

Photobucket 

 .. han overraskede mig altså lige med julegaven :) Jeg fik de fineste øreringe, og den fineste halskæde! Jeg var helt overvældet - de er LIGE mig! Og jeg manglede virkelig en helt enkel halskæde, så den kommer til at hænge på mig det næste lange stykke tid :) Selve vedhængets størrelse er svært at vurdere her på billedet, men skal prøve at få taget et billede "in action" her én af dagene..

Apropos kæreste, så sker der ret store ting med os lige for tiden (og nej, jeg er ikke gravid ;)) som jeg nok skal fortælle lidt mere om ved lejlighed :) Men hvis der bliver lidt stille herinde de næste par dage, så er det altså pga det. I'll be back :)

3 kommentarer:

  1. Uh uh flytter I sammen? :-D Spændende.. Og sikke en fin gave han har fundet til dig!

    Jeg har har problemer med at kommenterer på din blog siden jul, men jeg håber at denne kommentar går igennem og at du kan fortælle mig hvilket kamera du har anvendt til de der jule-billeder ca 2 indlæg tilbage? De er nemlig super fine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig lige præcis det vi gør :D Godt gættet ;)
      Jeg har i hvert fald modtaget denne kommentar, og jeg kan fortælle dig at det er mit Canon Eos 450D kamera billederne er taget med :) Er glad for at du kan lide dem. Glædelig jul!

      Slet
    2. Nej hvor spændende for jer. Tillykke med det :-)

      Mange tak for svaret. Det må jeg lige have i mente :-)

      Og glædelig jul til dig også!

      Slet