10. dec. 2012

Adventsgaver til kæresten



Jeg har lavet adventsgaver til kæresten i år, og det er lige før jeg tror at jeg glæder mig mere til at give ham dem end han selv gør til at få dem ;) Haha.. Jeg elsker bare at give gaver, og elsker at se folk blive glade for dét de nu får. Den første gave til kæresten var en kasse med pebernødder, en bog der hedder ”Europa i krig” (han er lidt en krigs-nørd) og en skrabekalender. Jeg har svært ved at begrænse mig når det kommer til gaver til ham – åbenbart ;) Og så må vi se om han skulle være heldig at vinde noget på skrabekalenderen. 



Meeen det tror jeg nu ikke han gør – for det hedder jo uheld i spil held i kærlighed :D Apropos dét, så skal I altså lige se den her artikel om en vanvittig lottogevinst. Så kan man da aflede sig selv lidt fra det knuste hjerte ;)

2. adventsgave var en pakke chokoladekringler, og billetter til en Efterklang koncert! :D Jeg havde glædet mig SÅ meget til at give ham de billetter, og han blev også rigtig glad. Så det varmede mit jule-hjerte ;)

Jeg skal nok skrive lidt mere om de næste adventsgaver, så I evt. kan få lidt inspiration, men da jeg ved at han læser lidt med indimellem vil jeg ikke afsløre gaverne herinde før han selv har åbnet dem ;)

(Indlægget er lavet i samarbejde med Mediebureauet Firkløver)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar