4. jun. 2012

Sidste chance!

Så er det ved at være sidste chance for at være med i konkurrencen om den søde sommertaske! Hvis I ikke allerede er med skal I gøre det inden onsdag :)

Jeg har haft nogle meget hektiske dage! Torsdag-lørdag var jeg på seminar med arbejdet :) Rigtig hyggelige og udfordrende dage med bla. ATV kørsel og rapelling! Super fedt! Lørdag fløj jeg så fra Aalborg til KBH hvor jeg skulle til min svogers 30 års fødseldag. Svigerfamilien havde inviteret mig med, og det var bare en rigtig hyggelig dag! Vi spiste på Brødrene Prices restaurant i Tivoli, og det kan altså anbefales! Mums! Da kæresten og jeg så landede på sofaen i aftes var vi godt trætte, og jeg har vist lidt 2. dags tømmermænd i dag ;)

Nu starter en ny uge med træning og sund mad, så jeg kan komme ind i den gode rutine igen! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar