16. jun. 2012

Northside, baby!

ohland
Oh Land i en kæmpe kjole! Billede herfra

I går gik det løs med Northside Festival! Desværre var vejret ikke helt med os, men jeg havde heldigvis lige anskaffet mig et nyt sort regnsæt som holdt mig tør (eller dvs. på overkroppen, for jeg havde ikke taget bukserne med. De kommer dog med i dag!) så jeg kunne nyde koncerterne til trods for regnen :D Gårsdagens højdepunkt var klart Veto, som var en udemærket erstatning for Mumford & Sons. Derudover var Oh Land og DAD også nogle af favoritterne. The XX nåede jeg ikke så mange numre af, for på det tidspunkt var vi godt kolde og trætte. Men i dag går det løs igen! Håber I andre festival-gængere også nød fredagen og får en fortsat dejlig festival :D

Og til jer der ikke skal afsted til Northside, I må selvfølgelig også have en god weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar