25. jun. 2012

Lidt kage snak!

Photobucket 

 Jeg har lige stået og bakset i køkkenet for at lave disse makron-muffins. Normalt plejer det ikke at gå galt for mig, men så havde jeg åbenbart fået købt ret små muffin-forme, og der skulle 3-4 stykker til før de ikke splattede totalt ud når dejen kom deri :S Altså.. så jeg nøjedes med én portion muffins da jeg løb tør for forme, og så må jeg købe en ekstra kage ved bageren i morgen. Jeg har nemlig fødseldag :D Og så skal kollegaerne da forkæles med lidt sødt. Det er i øvrigt denne opskrift jeg har fulgt :)

Sidste år på min fødselsdag kastede jeg mig for første gang ud i fondant kager, med nedenstående (blandt andet) kage som resultat :D Den vakte stor begejstring hos familien skal det siges.

  Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar