9. apr. 2012

Hår-doughnut!

Photobucket

Skørt ord egentligt :p Nå, men om ikke andet, så var det sådan en hår-doughnut jeg købte i h&m i lørdags. Og som I kan se på billederne kom den i brug samme aften da jeg skulle til DAD koncert! :D Det var hurtigt og nemt at sætte håret op mens det var vådt, og så kunne jeg endelig få en større knold igen (det har jeg savnet efter jeg blev klippet).. Så den kan kun anbefales :) Man kunne få den i sort og lysebrun i h&m i Bruuns Galleri.

Og så er det da ret tydeligt at jeg er ved at lade min hårfarve vokse ud! Forskellen på selve knoldens farve og det 'tilbagestrøgne' hår er bemærkelsesværdig stor ;)

Hår-doughnut'en kommer nok i brug igen i dag når turen går til K's hjemby for at møde svigerfamilien! :)

2 kommentarer:

  1. Milla for pokker, HVORDAN GØR MAN? Jeg fatter minus af såda en.

    SvarSlet
  2. :D Jamen jeg gjorde det i vådt hår. Lavede en hestehale, satte hår-elastik i, satte hår-dimmeren på hestehalen, og så lod jeg håret falde ud over den og samlede det rundt omkring den i hårnåle. Jeg ved ikke om det er nemmere når man har lidt tykt og "kruset" hår, end med fint hår som dit :) Men uanset hvad tror jeg det er nemmest med vådt hår.

    SvarSlet