17. apr. 2012

En lørdag i billeder

Photobucket
1. Nogle af de lækre hjemmelavede lagkager 2. Familiens nyeste medlem Buddy på 12 uger! SÅ nuttet! 3. Mig der hapser en leverpostej mad ;) 4. Velkomstdrinks. 5. Fiskefilet en masse. 6. En del af borddækningen.

Jeg tog mit kamera med op til min farmors 70 års fødselsdag i lørdags, og kunne derved teste mit 50 mm objektiv lidt :) Fik en masse fine familie billeder ud af det, så min farmor var glad! Jeg tænkte at jeg lige ville vise lidt af min lørdag i billeder her :) Hvad synes I egentligt om sådan nogle indlæg her? Kedelige? Hyggelige? Jeg synes selv det er hyggeligt at se billeder på andre blogs, men derfor er det jo ikke sikkert at I gider se sådan noget ;)

4 kommentarer:

  1. Hej Milla!
    Vil bare sige at jeg har modtaget solbrillerne idag! Mange tak :)
    Mvh Helene

    SvarSlet
  2. Hej Helene. Det var godt at høre :) Håber du bliver glad for dem!

    SvarSlet
  3. flere af disse indlæg!

    -Åst

    SvarSlet
  4. Okay, det skal jeg nok lave så Åst :D <3

    SvarSlet