16. jan. 2012

Om at begynde at løbe

Photobucket

I sidste uge påbegyndte jeg noget jeg ikke havde troet jeg skulle gå hen og blive glad for :) Jeg er begyndt at løbe. Dog indendørs i et motionscenter, men det er kun indtil det bliver forår. Jeg løber 2-3 gange om ugen, og det er kun 3 km til at starte med. Men på de første 2 uger har jeg altså forbedret min tid med 4 min og 28 sek. Jeg starter stille op og går en del. Skiftevis går og løber. Det tager mig ca. 30 min at "løbe" 3 km, men det passer mig helt fint at starte stille op, for min kondi er virkelig ringe!

Nå, det var egentligt også bare et par ord herfra om hvad der sker i mit liv for tiden :) Hvis der er nogen af jer der overvejer at starte med at løbe kan jeg bare sige: Gør det! Man har det så skønt når det er overstået :D

6 kommentarer:

  1. De få perioder i mit liv hvor jeg har løbet har jeg også nydt det, og det er lækkert at mærke hvor hurtigt ens kondi bliver bedre. Desværre kan min ryg ikke holde til det - jeg må hverken løbe på hårdt eller ujævnt underlag, så jeg kan løbe i cirkler på en græsplæne :-P

    Det er super sejt du er gået i gang - fortsat god fornøjelse med projektet :)

    SvarSlet
  2. Mange tak for det :D Og hvor er det ærgerligt at du ikke må løbe pga din ryg :(

    SvarSlet
  3. Det er sejt, at du er begyndt at løbe *thumbs up* Håber, du bliver ligeså glad for det som jeg er :-)

    SvarSlet
  4. Tak Alice :D Det håber jeg også! Er godt på vej i hvert fald.

    SvarSlet
  5. Det er så sejt :-)Godt gået!
    Jeg er total dårlig til at få mig selv sparket ud før jeg skal på arbejde eller næsten værre er om aftenen - min sofa kalder og lokker, imens løbeskoene står og samler støv. Men du har helt ret. Man har det helt fantastisk bagefter, så måske jeg skulle starte med en lille løbetur i dag :-)

    SvarSlet
  6. Mange tak Jo :) Håber du kom afsted og har det skønt nu! Jeg sidder og køler af nu :D

    SvarSlet