10. jan. 2011

Anmeldelse: Olinico

Photobucket

Ja, lige for tiden fylder mad altså en del i mit liv, for jeg har mere eller mindre shoppe-stop indtil jeg skal afsted til USA i maj måned. Skal have sparet nogle penge sammen indtil da :)

I går ville K og jeg ud og spise, men det skulle ikke være for dyrt. Jeg havde for nyligt læst en anmeldelse af GastroGrill Olinico inde på Sidsel&Lasses blog, og det bestemte vi os for at afprøve. Det var vist meget godt vi bestilte bord, for der er ikke mange pladser derinde. De fleste bruger det som takeaway sted. Maden var i top! Vi fik blåmuslinger til forret og ribeye med frites til hovedret. Dertil købte vi en stor flaske druesaft. Vi kom af med 240 for det hele! Så det må siges at være en rigtig god pris. Det er bestemt ikke sidste gang vi spiser der :)

2 kommentarer: