31. dec. 2010

2010/2011

Jeg havde overvejet at lave et "Året der gik" indlæg, men det ser man bare overalt i blogland for tiden, så jeg vil gøre det på en lidt anden måde. Jeg vil opsummere et par af de store ting der skete i 2010 og fortælle om et par af de store ting der skal ske i 2011.

År 2010 var året hvor...:

... Jeg fik job som nyuddannet teknisk designer, og bliver stadig mere og mere glad for at arbejde der.

... Min bedste veninde og hendes kæreste valgte at rykke teltpælene op og flytte til Boston i min. 1½ år.

... Jeg havde min første store forelskelse :) (også kendt som K her på bloggen)


År 2011 bliver året hvor...:

... Jeg skal til Boston/NY og besøge ovenstående vennepar.

... Jeg skal til hele 2 vennerpar's bryllup til sommer. Det ene er bedsteveninden (de kommer dog til DK og bliver gift) og det andet er også én af mine bedste veninder. Fantastisk! :D

... Jeg skal til The Wall koncert i Parken.

... Jeg skal se endnu mere til mine fantastiske venner/inder og forhåbentligt også en masse til K.



Jeg håber I alle kommer rigtig godt ind i år 2011, og at I passer på hinanden når vi springer ind i det nye år. Tak for endnu et dejligt år her på bloggen, og jeg ser frem til at bruge endnu mere tid herinde i 2011. GODT NYTÅR kære læsere! :D

1 kommentar:

  1. Hvor lyder 2010 som et rigtig dejligt år for dig og jeg er sikker på, at 2011 bliver mindst ligeså godt :)
    Noget jeg kan mærke herinde, er at det er som om du "hviler mere i dig selv" og er blevet mere afslappet og gladere - det er så absolut positivt ment :)

    Rigtig godt nytår, søde pige!

    SvarSlet