17. jan. 2011

Golden Globe dresses

Ja jeg er helt sikkert ikke den eneste der laver et indlæg om dette emne, meeen jeg synes lige at jeg ville give mit besyv med. Her kommer the 5 best/ the 5 worst kjolerne:

Photobucket
1. Olivia Wilde: Smuk, smuk, smuk! 2. Catherine Zeta-Jones: Jeg er vild med den grønne farve. 3. Dianna Agron: Enkel og fin! 4. Scarlett Johansson: Farven og snittet og perlerne! Smukt! 5. Angelina Jolie: Igen, smuk grøn farve og smukt snit!


Photobucket
1. Sofia Vergara: Jeg kan bare slet ikke have den type stof! 2. Jo Champa: For meget leo og for lidt red-carpet-dress. 3. Lea Michele: Igen, den der type stof... 4. Christina Aguilera: Jeg har bare set hende i meget pænere kjoler.. Synes ikke det her snit gør noget for hendes ellers smukke krop. Hendes hofter og bryster virker meget voldsomme. 5. Tina Fey: Jeg kan bare ikke forene mig med tøj lavet af velour ;)

Jeg skal også lige nævne Michelle Williams' kjole som ikke er med her på billederne. Er jeg den eneste der tænkte "Yvonne" da jeg så blomsterkjolen? ;)

Generelt meget smukke kjoler, og jeg lagde især mærke til de nude/lyse og de mørkegrønne.. Skønne farver :)

5 kommentarer:

  1. Christina Aguilera ser ud som om der bare skal et lille bitte nys til, så ville hun falde helt ud af kjolen! :-X

    SvarSlet
  2. Hvad med Susanne Biers kjole?
    Tænkte på om du har lyst til at give dit besyv med på min blog; valget står mellem 6 forskellige kjoler til galla!! Har en masse svar men er stadig på bar bund :/

    SvarSlet
  3. Louise: Præcis! :S

    Rikke: Jeg synes egentligt Susanne Biers kjole var ret fin :) Selvom jeg ikke er til helt hvide kjoler som andet end bryllupskjoler. Og jo da, jeg kigger ind forbi nu her :D

    SvarSlet
  4. Er især vild med den den første - SÅ SMUK !!'

    // Liselotte

    www.everyday-couture.com

    SvarSlet
  5. Tusind tak fordi du ville kigge på kjolerne Milla! Der skal lidt tænkearbejde til, men tror dog ikke det bliver 2'ern - eller ved ikke ... den er jo egentlig pæn alligevel. Ah, nu bliver jeg forvirret. Havde sat mig lidt for 5'ern, 6'ern eller 3'ern. Suk.

    Jeg tror også man skal passe på med hvide kjoler! Har også sagt at jeg holder mig langt væk fra dem her til galla; der er ingen grund til at jeg kommer til at ligne en brud :D

    SvarSlet