8. nov. 2010

TakeOffer..

Jeg fik lige en mail i dag som jeg ville dele med mine læsere :) Det handler om siden TakeOffer.. deres koncept går ud på at de hver uge giver et tilbud på spa- og wellnessophold, koncert- og shoppingrejser, golf- og charterrejser – dvs. tilbud på attraktive rejser og oplevelser i hele Danmark og i udlandet..

Tilbuddet i denne uge er en overnatning på First Hotel Grand i Odense inkl. en tre-retters gourmet middag til 795 kr for 2 personer.. det er 50% af normal prisen. Det lyder da ikke så tosset endda :D

Jeg kunne sku godt bruge sådan et ophold, men da jeg lige har fornyet mit pendlerkort i dag (indtil 23. december - 2400 kr :O Shiiiit det er dyrt!) er der ikke liiiige råd til det desværre. Men jeg håber I er andre der kan bruge det her til noget :)

Nu vil jeg kravle under tæppet med nogle Strepsils. Jeg har - som mange andre - også ondt i halsen :/

1 kommentar:

  1. Sødt af dig Milla! Dét lyder godt nok læks... Ville gerne på en lillebitte tur over vandet!
    Håber på god bedring for dig!
    /Nete

    SvarSlet