20. nov. 2010

En uge i musikkens tegn...

...det er lige hvad denne uge har været :D Onsdag var jeg til Volbeat koncert med 2 kammerater, og i går var så dagen hvor jegs skulle overraske K.. Han anede ikke hvad vi skulle, indtil vi stod foran Voxhall - vi skulle nemlig ind og høre The Rumour Said Fire :D Han blev heldigvis mega glad, så det var fedt! Jeg vil lige komme med en lille anmeldelse af de 2 koncerter:

Photobucket

Volbeat har jeg efterhånden set live en 5-6 gange.. har ikke helt tal på det, men de leverer HVER gang! Det er et af de danske bands jeg aller helst vil se live. Jeg er tosset med Michael Poulsens specielle stemme, og de er endnu bedre live end på cd. Desværre var der problemer med at folk kastede øl ud over lyd/lys mandens udstyr, så der gik noget tid inden de kom ind igen og spillede deres ekstranumre. Men det var også ventetiden værd! Jeg vil klart anbefale folk at tage til Volbeat koncert :) Det er en fed oplevelse.

Photobucket

The Rumour Said Fire havde jeg aldrig set live, indtil i aftes. Men det er bestemt ikke sidste gang jeg vil se dem live. De fyrede den af, og leverede en fed koncert! Endnu et band der er bedre i virkeligheden end på cd. Jeg er først begyndt at lytte til deres musik inden for de sidste par måneder, men det er helt sikkert et band jeg vil blive ved med at lytte til fremover. En lidt speciel musik genre, men jeg er vild med det :)

1 kommentar:

  1. Hvor fedt med en lille musik-anmeldelse! Så The Rumour Said Fire på Roskilde og jeg var også positivt overrasket! ;o)
    /Maria.
    http://hittehonesverden.blogspot.com/

    SvarSlet