15. dec. 2008

År 2008... + Dagens outfit..

Jeg fandt lige denne leg på Jeanett's blog :D Og tænkte at jeg nok hellere må skrive lidt herinde, da det er længe siden sidst. Så nu leger jeg med :D


Describe 2008 with 3 words:
Fuldskab, venner og praktik.


Where did you travel to in 2008:
USA :D


Have you already made plans for travelling in 2009 - and if yes, where to?
Nej ikke endnu, men håber da jeg finder på et eller andet.


Best book you read in 2008?
Det er nok en eller anden Dean Koontz bog..


Best film you saw in 2008?
"Horton hears a Who" eller "Wall-E" <3


What were you doing at new years eve last year at 23.59?
Der dansede jeg rundt med en masse venner/inder og min eks, totalt stiv :P


How are you gonna celebrate new years this year?
Med mine aller bedste kammerater og min bedste veninde <3


What are you looking forward to in 2009?
At komme tættere på at blive færdig som teknisk designer, foråret+sommeren, tilbringe en masse tid med mine venner og forhåbentligt finde en lejlighed inde i byen :)


What are you NOT looking forward to in 2009?
Hvis jeg ikke finder en lejlighed og skal blive på det her skod kollegie!


Are you planning on having any kids in 2009?
NEJ!!! :P


Og dagens outfit:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar