25. dec. 2008

Glædelig jul!

Jeg har ikke rigtig haft tid til at blogge før nu, men et lidt forsinket GLÆDELIG JUL herfra :D Jeg fik en masse dejlige gaver i går, og her har I da lidt billeder osv.
Jeg fik:
- Perlehalskæde + perleøreringe
- DVD afspiller/optager med 160GB harddisk
- CD'er: Duné og James Blunt
- Elizabeth Arden makeup i en lille guld makeup-pung
- Georg Jensen bestik
- Kæmpe puder til min seng
- Calvin Klein trusser
- Sorte ballerinaer med guldspænde
- Anne Black øreringe
- En magnet min kusine selv havde lavet
- Pilgrim halskæde
- 2 Costume blade
- Rimmel mascara
- Chanel neglelak: Miami Peach
- Fotoalbum
- Et sæt med fad, lys osv.



Ikke med på billederne: DVD-afspiller/optageren, Chanel neglelakken og fotoalbummet.

I morgen står den på julefrokost hos mormor, så jeg må hellere tulle i seng nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar