30. dec. 2008

Godt nytår!

Ja så er det i morgen det går løs. 2008 er slut og et nyt år begynder :) 2008 har været et begivenhedsrigt år for mit vedkommende. Der er sket nogle store forandringer i løbet af dette år, og de forandringer har været med til at gøre mig til den jeg er nu - og jeg er faktisk ret glad for den jeg er ;) Så det er jo meget godt. Jeg vil lige bruge lidt linjer på at lave en lille opsamling over de største ting der skete i 2008, gode som dårlige:

2008 var året hvor jeg...:

- slog op med min kæreste gennem 5 år.
- fik en masse nye venner/veninder.
- blev meget mere udadvendt og social.
- var i USA i 3½ uge.
- mistede én fra min folkeskole klasse, og opdagede hvor skrøbeligt livet er.
- startede i praktik hos Dafa.
- blev meget mere mode-interesseret.
- lærte at holde af min krop, selvom den er buttet :genert:
- lærte at man skal leve livet og tage chancer. Være åben og spontan. Og overskride grænser :)

I kan da lige se hvad jeg skal have på når jeg springer ind i 2009 i morgen :D



Godt nytår allesammen! Vi ses i 2009!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar