15. sep. 2012

Paleo brownie!



En tung og lækker brownie uden sukker, uden mel og uden smør? Det var lige netop hvad jeg bagte i går, og jeg siger jer den er god! Måske endda endnu bedre i dag hvor den har stået i køleskabet natten over :D Jeg skal have resterne med ud til min mor og hendes mand i aften, og så må vi se hvad de siger til den ;) Kæresten bemærkede i går at den smager en smule af marcipan, og det skyldes nok at der er mandelmel deri :) Han kan normalt ikke lide marcipan, men han kunne godt lide denne kage.

Jeg har tidligere skrevet lidt om Paleo, og jeg vil opfordre jer til at læse lidt om det :) Det er virkelig spændende.

Opskriften var cirka den samme som denne. Jeg glemte dog at putte kanel i, og tilføjede så lidt hakket mørk chokolade til dejen lige inden jeg hældte den i et fad og kom den i ovnen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar