20. sep. 2012

Fine kjoler!

Photobucket

Jeg har igen været en tur inde på Trendsales og lure lidt på lækre sager. Især nu hvor jeg skal på ferie, kunne jeg snildt bruge de ovenstående items!

Så er der kun 2 dage til jeg rejser til Tunesien! :D Jeg har VIRkelig meget rejsefeber. I dag tog jeg mig selv i at sidde og tegne en lille krusedulle af kæresten og jeg i min kalender ;) Jeg lagde et billede på instagram hvis I har lyst til at se det (@millastarglitter). Jeg har fået lavet pakkeliste, og kan se at temperaturen dernede er omkring 35 grader. Puha, godt jeg har shorts og kjoler! Størstedelen af tiden kommer jeg dog nok til at tilbringe i bikini ;)

Jeg glæder mig til at vise jer en masse billeder dernede fra når jeg kommer hjem! :D Ha' det godt så længe!

Indlægget er sponsoreret af Trendsales.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar