22. nov. 2011

Ønske nytårs-outfit

Photobucket

Ja, det kan godt være det er tidligt, men jeg er så småt begyndt at tænke Nytårs-tanker. Jeg skal holde nytår her hos mig med 2 dejlige veninder. Jeg laver en lækker 3 retters menu + hjemmelavet kransekage, og så ser vi hvad aftenen bringer. Menuen er begyndt at tage form, men tøjet mangler stadig. Men hvor ville jeg dog ønske at jeg kunne hoppe i ovenstående outfit! Hold nu op den kjole er da fantastisk! Og Carré Øreringene er på ønskelisten ;)

Hvad skal I lave nytårsaften? Og har I fundet kjolEN? :)

3 kommentarer:

  1. Hvor er det fint!

    Savner at høre mere fra dig, du er super sej 8D

    /Maria Tuborg

    SvarSlet
  2. Wauv!!! Den kjole er jo fuldstændig fantastisk!!!

    SvarSlet
  3. Enig piger, den kjole er bare SÅ smuk!!

    Maria: Årh tusind tak for de fine ord :D Skal nok se om jeg ikke kan få mere tid til bloggen..

    SvarSlet