7. aug. 2011

Festival!

Photobucket

Nu varer det ikke længe! Danmark Smukkeste Festival er lige om hjørnet, og den har været længe ventet :D Jeg glæder mig helt vildt til en uge med musik, veninder, kammerater, hygge, ølspil, gaffatape og masser af sjov. Jeg har holdt rigtig meget øje med udsigten for at se hvilket tøj jeg skulle pakke, og som det ser ud nu kan jeg vist godt undvære gummistøvlerne. Jeg ved dog ikke om de kommer med just in case. Deruodover står den på kjoler, cardigans, sneakers, hoodie købt i h&m Men afdelingen ;) leggings i 3 forskellige længder og tørklæder. Så kan man altid lave lag på lag hvis det bliver for koldt

Jeg er dog optimist, så solbrillerne og solcremen kommer også med i tasken :D Og så krydser jeg fingre for at solen kigger frem indimellem.

I dag står den på rengøring af lejligheden, og så får jeg en veninde på besøg til spisning og brætspil i aften :) God søndag allesammen, og god festival til de af jer der skal afsted! (Og god uge til de af jer der ikke skal :))

1 kommentar:

  1. Argh, bare det var mig der skulle af sted! Jeg er dybt misundelig! :)

    SvarSlet