29. aug. 2011

Disney tip!

I Føtex i dag faldt jeg lige over et godt tilbud :D Masser af disney klassikere til 80 kr. stykket. Jeg hapsede selv Find Nemo og Bolt (som jeg endnu ikke har set, så jeg glæder mig til det!) med hjem, men tænkte at jeg også lige ville give tippet videre til jer søde læsere :)

Jeg sidder i min nye vamsede cardigan og venter på at fodbold starter her om 20 min. Synes godt nok det er ærgeligt at det allerede føles som om sommeren er ovre.. Det er ikke meget sommer vi har haft på det sidste :/ Hvad siger I? Er I begyndt at hoppe i efterårs tøjet, eller er I én af dem der nægter at gå i andet end sommertøj så længe vi er i august? ;)

2 kommentarer:

  1. Bolt er SÅ sød altså! jeg ELSKER den film! Især den lille hamster der tosser rundt i sin kugle!

    Er det i Føtteren oppe ved dig du fandt dem? :D

    -Åst

    SvarSlet
  2. NÆGTER! Jeg har shorts på i dag. Det er koldt, men solen skinner :-)

    someoneTwentySomething.blogspot.com

    SvarSlet