4. maj 2011

Nyt lir til ørene

Photobucket

Jeg var inde i Dope i mandags, og faldt over disse smukke øreringe! Hello new favourites!


Photobucket
Plexiglas-øreringe, 149,- i Dope

Og hej derude! Længe siden :) Jeg har haft travlt ude i det virkelige liv med sol, venner, kærlighed, arbejde, lejlighed osv. osv. Næste weekend skal jeg til København, nærmere betegnet Parken, og høre Roger Waters: The Wall! Bliver så fedt. Ooooog weekenden efter.. ja der tager jeg til USA og besøger bedsteveninden. Hold op hvor jeg glæder mig! Skal til Boston, og så tager vi lige 3 dage i NY også. Og jeg har sparet op til turen siden januar, så jeg skal shoppe igennem :D

De næste par måneder kommer til at byde på SÅ mange begivenheder. Er faktisk stortset booket op hver weekend fra nu og indtil midten af juli. Det er lidt vildt, men det er nogle dejlige ting jeg skal. Jeg nævner i flæng: Bryllup (x 2), kammerats 30 års fødselsdag, min egen 25 års fødselsdag, Karneval i Aalborg, og mange andre ting. Det bliver en fantastisk sommer - jeg kan mærke det! :D Håber I alle har det godt derude.

Nårh ja, og så har jeg sagt ja til at starte til firma fodbold, så på mandag går det løs ;) Det skal nok blive sjovt (for de andre at se på :p haha)

2 kommentarer:

  1. Super køb - det ser mega godt ud :D

    SvarSlet
  2. Super lækre øreringe :-)

    Bor i Tyskland, har en Tysk blog – ville ønske mig at have nogle danske læsere, så kunne man begynde at blogge på to sprog :)

    http://carinamoeller-mikkelsen.blogspot.com/

    SvarSlet