29. maj 2011

Lidt billeder fra USA turen

For en uge siden kom jeg hjem efter en uge i USA. Jeg havde besøgt bedsteveninden og hendes kæreste i Boston (fantastisk by i øvrigt. Kan kun anbefales!) og så var vi 3 dage i NY. Jeg tog en maaaasse billeder, men ville lige dele et par af dem med jer herinde :) og ja, der var ret tåget i NY.. jeg synes det gav en fed effekt på billederne mht lyset!

Photobucket
Billede 1: Mig på 7th and 45th i NY :D ... Billede 2: Boston skyline



Photobucket
Billede 1 og 2 er begge taget i NY i området ved Times Square

9 kommentarer:

  1. Flotte billeder! :-)

    SvarSlet
  2. Åh søde, det er godt nok nogle fede billeder!! :)

    SvarSlet
  3. Fine billeder, du har ret, den tåge der giver en speciel stemning. I disse dage er det snart et år siden jeg var i NY og der var det mega varmt, så det er da vist lidt noget andet vejr de har derovre for tiden...?

    SvarSlet
  4. Tak for de søde ord :D

    Ann: Ja de har et noget kedeligt forår derovre - eller de havde de den uge jeg var der selvfølgelig ;) Men ja det var fedt at se byen fra en anden side en den solskins-rige :)

    SvarSlet
  5. Flotte billeder!
    - er vild med tågen/disen? på de to sidste billeder :)

    Kig gerne forbi og deltag i konkurrencen

    http://itsmypassions.blogspot.com/2011/06/konkurrence.html

    SvarSlet
  6. Ja, byen er spændende uanset vejret og det er faktisk sjovt at se NY fra en anden side.

    SvarSlet