19. sep. 2010

Et lille pip!

Photobucket
Kjole: Silence+Noise, briller: Louis Nielsen

Så er der lidt herfra igen :D Jeg nyder virkelig tiden med K (som er grunden til at jeg render rundt og smiler hele tiden) og i fredags nåede jeg mit delmål der hed 79,9 kg. Så nu er jeg i 70'erne! :D Og jeg har fået rigtig mange kommentarer på det sidste om jeg ikke har tabt mig - så det må begynde at kunne ses.

Alt i alt har jeg det bare skide dejligt for tiden. Lykkelig, hedder det vist ;) Men det er ikke meget blog-tid jeg har p.t. Men at dømme efter jeres kommentarer til mig indlæg omkring mit 'fravær' herfra, så forstår I mig, og det er dejligt! Jeg håber I har det skønt derude!

6 kommentarer:

  1. Orh, hvor lyder det bare skønt! Og hvor er det fuldt fortjent!

    Tillykke med vægttabet :)

    SvarSlet
  2. det første jeg sagde til mig selv da jeg så billedet. hun har da tabt sig:O det er flot. dine kraveben sår meget mere frem:) fortsæt den stil, det er godt gået. kommenterede også på et af dine tidligere indlæg da du ville tage dig. man/vi kan jo hvad vi vil;) jeg er nede på 74 nu. så har tabt 10 kg siden juli.
    godt at hører det går godt med fyren :D
    Nina

    SvarSlet
  3. Wow, hvor ser du godt ud!

    SvarSlet
  4. Tusind tak for de søde ord :D Det varmer!

    Nina: Mange tak! Og virkelig flot vægttab du har haft! :D Det er fedt når man begynder at kunne se / mærke at man har tabt sig..

    SvarSlet
  5. Sikke en fin kjole!
    Og skønt at du har det sådan :D

    :)
    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. fin kjole:)

    Ditte
    Modekolibrien.dk

    SvarSlet