24. apr. 2009

Topshop and Dorothy Perkins sale



Topshop startede udsalg i går, og det var nok meget godt at jeg først lurede derinde i dag, for der var godt nok mange fine ting jeg kunne ha' slået kløerne i (som så var udsolgte i dag). Men jeg fandt alligevel et par ting som ville være på vej hjem til mig nu hvis det ikke var for det minus der står og snerrer af mig på min konto. Godt det er lønningsdag om en uge!



Det betyder også at der ikke bliver nogen bytur for mig denne weekend, men det er nok meget godt med en slap-af-weekend once in a while. Jeg plejer gerne at være afsted på druk min. 1 gang om ugen, så det er nok meget sundt at tage en slapper. Jeg skal bruge weekenden på at lade op efter en unges sygdom, og så skal min mor og jeg have skrevet sang til min fætters konfirmation :) Skal nok blive hyggeligt.

Jeg så forresten lige at Dorothy Perkins har 20% på alt indtil i aften. Uuuuh, tempting!! Har kig på et par lækre ting derfra også. Det kribler virkelig i fingrene!



God weekend derude i blogland!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar