23. apr. 2009

Internet shopping..

Først og fremmest: Velkommen til de nye læsere :D Hvor er det dejligt at se at der kommer flere til. Det giver mig lyst til at begynde at blogge oftere end jeg hidtil har gjort.

Jeg har faktisk ligget syg siden mandag :/ Eller, jeg var på arbejde tirsdag pga. et møde jeg ikke ville gå glip af, men skulle nok ha' blevet hjemme. Var så hjemme i går og igen i dag, og nu er jeg heldigvis ved at komme lidt ovenpå igen.

Det er farligt at være hjemme, for så begynder man at kigge på diverse hjemmesider som f.eks. h&m's side. Det har resulteret i 2 køb; En smuk smuk maxi kjole og en halskæde (som også er blevet vist frem på maaange andre blogs på det sidste)



Kjolen regner jeg med at have på til min fætters konfirmation i maj måned, men hvis den ikke sidder godt, eller er for lang, så har jeg heldigvis denne fra Wet Seal som jeg købte i USA sommeren 08'.

2 kommentarer:

  1. Wow! Den kjole er virkelig flot! En skam (for alle os andre) at den er fra USA!

    Vh. Miss Tøger Torkel

    SvarSlet
  2. Mange tak for det :D Er også virkelig glad for den - selvom jeg endnu ikke har haft en anledning til at have den på.

    SvarSlet