14. mar. 2009

Topshop slouch tee..

Jeg har modtaget min nye tee fra topshop. Har været vild med den siden jeg så den første gang hos topshop, og sidenhen på Acie's blog. Det var hendes lækre styling af den der fik mig til at købe den :) Så jeg har prøvet at gøre hende kunsten efter med en tanktop og leggings. Toppen er super skøn og blød, men det er lidt malplaceret at der er de huller i ærmerne. Ved dog ikke om jeg syer dem sammen, da det er en detalje der er med til at gøre toppen unik synes jeg :)

I dag står den på veninde hygge, og i aften skal jeg ind og spille pool med 3 kammerater - højst sandsynligt stadig i dette outfit ;)

3 kommentarer:

  1. Årh Milla. Du er da bare sød:)

    SvarSlet
  2. Jamen jeg mener det sku Acie.. Du har den labreste stil :D Så jeg håber det er ok at jeg copycat'er dig lidt :blush:

    SvarSlet