20. mar. 2009

Fredelig fredag..

Jeg har haft ferie i denne uge, og jeg har lavet absolut ingenting :D Det har været skønt. Eller, okay, jeg har shoppet lidt og kigget på lejlighed. Men udover dét har jeg bare nydt det. Sovet længe og slappet helt af. Desværre går ferier bare alt alt for hurtigt. Jeg kunne godt lige bruge en uge til. Heldigvis er der snart påskeferie :)



I aften er ikke anderledes. Jeg har lige taget et laaangt bad, og om et kvarter kommer der X Factor. Det skal jeg se sammen med min B&J Phishfood og Pepsi max :D Skønt. I morgen skal jeg i byen med en kollega og nogle af hans kammerater. Bliver godt at dulle dig lidt op efter en uge i hi :P

Til sidst vil jeg lige vise jer ét af ugens køb. En sort kjole fra Vila. Tror det bliver outfittet i morgen aften, men hvis man kender mig ret ved man at jeg kan nå at ændre mening en del gange endnu ;)



God weekend allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar