23. jan. 2009

Today's outfit..

Puha.. sikke en uge. Har slet ikke haft tid til at opdatere herinde, men nu er det fredag, og nu er det tid til at skrive et indlæg :) Jeg har modtaget en masse pakker i denne uge, blandt andet mine ting fra republic's hjemmeside. Kjolen og cardi'en er tdf! Lige så smukke og behagelige som jeg havde håbet på. Har allerede haft dem begge på et par gange i løbet af ugen. Her er dagens outfit, hvor jeg har cardi'en på:



Ellers har ugen stået på arbejde og træning. Yes, that's right. Dovne Milla er startet i fitness center :P Onsdag var jeg bare inde og tjekke det ud, og brugte 45 min på "trappemaskinen" .. 100 etager! :O Wow. Er imponeret over mig selv. Haha. Nå, men i går var jeg så til Funk. Super super sjovt og virkelig hårdt. I dag går jeg som én der har.. ja for at sige det ærligt: skidt i bukserne. :P Især når jeg skal op og ned af trapper ser det meget sjovt ud. Så jeg har været et godt grin for kollegaerne i dag! ;)

Inden jeg slutter af kan I da lige få et par billeder af mine outfits i løbet af ugen:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar