15. jan. 2009

Stjernekjolen!

Ja så har jeg endelig modtaget min fine stjernekjole fra Asos, købt på ebay. Den er en smule stram om taljen og barmen, men den er så fin, så det gør ingenting! Jeg havde den på på arbejde i dag, og fik da også en sød kommentar fra en kollega. Så den er helt sikkert et godt køb! I kan lige få et billede af dagens outfit, så I kan se den på.


Jeg var i kbh i weekenden og besøge en veninde (én af modedullerne fra MSS :P) og dér købte jeg den mest fantastiske clutch. Pieces, 160,-. Sikke et fund :D Jeg har allerede vold brugt den, og er bare så vild med den. Den giver min ellers meget feminine stil lidt kant. Og så fulgte der en lang rem med, som jeg vil bruge når jeg har clutchen med i byen. Jeg har det nemlig med at lægge mine tasker fra mig, og det er ikke skide smart. Men nu har jeg 2 små tasker med rem som jeg kan skifte lidt imellem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar