18. jul. 2011

Depend cracked neglelak



For noget tid siden fik jeg tilsendt nogle neglelakker fra Depend fra Star PR, og jeg fik testet den sorte noget tid efter. Jeg tænkte at jeg lige ville dele min erfaring med lakken :) Jeg var lidt skeptisk da jeg først skulle prøve den. Man starter med at lægge en alm. neglelak i den farve man nu ønsker (jeg lagde selv en lys brun Depend lak), lader den tørre, og så lægger man krakelerings lakken i den farve man ønsker ovenpå sin "grund-lak". I løbet af meget kort tid får man en super fed effekt på neglene! Så jeg kan i hvert fald anbefale denne type negelak. Det er lidt sjovere end altid bare ensfarvet neglelak :)



Og så opdagede jeg lige at der er kommet nye sommerlige lakker der også har den fede krakelerings effekt. Dem skal jeg vist liiige ind og kigge efter ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar