3. okt. 2010

Fall 2010

Fall 2010

Klik på billedet for info om tingene

Jeg er generelt ret begejstret for efterårets farveskala. Specielt den der 'camel' som alle andre modeblogs allerede har nævnt ;) Det er bare lige med at finde den nuance der passer til sin hudtone. Jeg har endnu ikke fundet noget i den farve endnu, men er sikker på det nok skal lykkes. Camel passer desuden ret godt til sort og grå, og det er jo ret vigtigt når det er nogle af de farver jeg bruger aller mest. Desuden er det rart med en farve der ikke er så mørk og dyster.. så kan man få lidt lysere farver ind i sin efterårs garderobe.

I dag er det søndag, og i aften går turen tilbage til Lyngby. Øv, weekenden er gået alt for stærkt. Men inden jeg skal hjem skal jeg bruge dagen med K (som stadig sover efter gårsdagens bytur) og vi skal vist bla. spille yatzy og kalaha. Rigtig søndags hygge :) Ha' en dejlig søndag allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar