14. feb. 2012

USA køb: Dullegrej

Photobucket

Jeg havde skrevet mascara og ansigtscreme på min to-buy liste, men jeg glemte selvfølgeligt at tage billede af mascaraen da jeg hapsede det her billede ;) Den må I tænke jer til. Det er denne her fra Lancôme. Jeg havde ikke opdaget at den kunne vibrere før jeg pakkede den ud, men det fungerer egentligt meget godt :)

Jeg havde først købt den grå ansigtscreme, men jeg syntes ikke rigtigt den fugtede min (tørre vinter-)hud, så jeg spurgte om råd i Sephora. Ekspedienten anbefalede den lyserøde til mig da der er olie i. Det er der nemlig ikke i den grå. Hun sagde så at jeg sagtens kunne bruge den lyserøde først og så den grå bagefter. Så nu bruger jeg 2 cremer om morgenen, og det ser ud til at det allerede har hjulpet lidt :)

Neglelakken kunne jeg bare ikke stå for. Den er simpelthen så fin :) Og 2 lag er rigeligt. Det er en rigtig party-polish i de kolde vintermåneder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar