17. nov. 2009

Ensformig-hed..

Aner man et 'tema'? Oh yes, very much..

Photobucket

Det her er et billede fra min outfit-mappe. Jeg er kørt fast mht. mit tøj for tiden. Altid leggings (jeg ejer ikke andet) og altid sort/grå/pudder .. Og jeg elsker virkelig de farver. De fungerer og de er smukke. Men jeg kigger i mit klædeskab hver dag, og synes bare ikke jeg har noget at tage på (I kender det nok, si?) og jeg tror det har meget at gøre med at jeg kun bruger leggings. Så nu må jeg på jagt efter et par jeans (helst skinny, da jeg ikke synes bootcut klæder mig) i str... tjah... 44/46 måske? Alt efter mærke. H&M's kan jeg sku ikke passe (str. 34) så jeg må nok i Vero Moda el. Har I nogle gode bud? Denim leggings duer ikke, for de glider ned. Det skal være rigtige jeans.

I'm stuck in 'black/grey/nude + leggings' and I really need a pair of good looking skinny jeans. I do not own any pants at all...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar